Monday, April 23, 2007

No.83 : We Are in Jail,We Are in Iran !

- [با دست محکم شانه جوان را میگیرد]هی تو ! مگه کری الدنگ!
: با منی؟
- آره با تو ام ،توکه خودت رو مثل بو قلمون درست کردی!
: بوقلمون؟من؟
- خجالت نمیکشی؟
: مگه چیکار کردم که به خاطرش خجالت بکشم؟
- دیگه میخواستی چی کار کنی؟ از اونهایی که رفتن خجالت بکش!
- رفتن؟کجا رفتن؟کیا ؟
: منو مسخره میکنی؟ 2 تا چوب که خوردی حالت جا میاد،یاد میگیری!

*******************************************************

- نام؟
: مگه من چی کار کردم؟آخه به چه جرمی منو گرفتین؟
- خفه شو انگل جامعه!گفتم نام!؟
: آهان شما به دانشجو میگین انگل؟
- گنده تر از دهنت حرف میزنی!
: آدم با دهان پر خون که نمیتونه حرف بزنه!
- مگه شما مزلف ها میدونین خون چیه و چه ارزشی داره؟
: خون؟ الان که نشان رسوایی شماست!
- [ سیلی محکمی به گوش پسر نواخته میشود]
: چرا میزنی کثافت؟
- بازداشتگاه!آشغال بعدی و بیار!

****************************************************
- رای هیات منصفه : بنابر رای صادره متهم بدلیل پایمال کردن خون شهدا و زیر پا گذاشتن ارزشهای اسلامی و ترویج فرهنگ غرب و اشاعه فساد و فحشا مجرم شناخته شده و با یک درجه تخفیف به دلیل ابراز ندامت و پشیمانی و سعی در جهت زدودن چهره پلید خود از منکرات محکوم به تحمل 70 ضربه شلاق می گردد.
*****************************************************

یکی از اعضای هیات منصفه : حالا واقعا چی کار کرده بوده؟
یکی دیگه از اعضای هیات منصفه : درست نمیدونم،اما اینطور تو گزارش نوشتن موقعی که گرفته بودنش لباس آستین کوتاه ِ مارکدار پوشیده بوده.مدل موی عجیب غریبی هم داشته.در حالیکه موسیقی گوش میداده و شلنگ انداز از جلو مامورای ما رد می شده.صداش کردن محل نگذاشته و به اخطار توجه نکرده اونها هم گرفتنش!




1 comment:

Anonymous said...

We are in Iran but Who care about Iran ? Iran Sucks !